lunes, enero 31, 2005

¿Qué o Quién?

Voces, cuerpos, vasos

vasos de cristal, vasos de sangre.

Ruidos, risas, luces

luces olvidadas, desgastadas y tú.

Tú ¿quién?

tú luz, tú dolor, tú risa, tú yo

Sueños, planes, malos augurios

aungurios de rosas

Datos, fechas, anaqueles

y tú

tú ¿quién?


4 Permanecencias:

Blogger cash advance washington dcb Me permaneció diciendo:

Unbelievable blog. I can hardly wait to vist this
site again.I'm consistently looking up blogs like
this.
Once you sign on, check for my pay day cash advance blog.

febrero 01, 2006 12:16 a.m.  
Anonymous Anónimo Me permaneció diciendo:

Cool blog, interesting information... Keep it UP airblo maple tubbing washer computer chair Drawing web layouts in photoshop tutorials http://www.panasoniccamcorderbattery.info/Acura-dealer-riverside.html Tnt tire reviews running shoes Furniture for studio apartments

marzo 01, 2007 9:53 a.m.  
Anonymous Anónimo Me permaneció diciendo:

Looking for information and found it at this great site... Free adipex buy online Verizon wireless true ringtone

marzo 06, 2007 3:24 p.m.  
Anonymous Anónimo Me permaneció diciendo:

Where did you find it? Interesting read »

marzo 18, 2007 12:58 a.m.  

Publicar un comentario

<< Home